همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خطاب به فعالان و گروه های هنری استان گفت که برای انتقال مفاهیم و ارزش های فرهنگی انقلاب از کلیشه پرهیز کرده و طرح جدید و ایده های تازه ارایه کنید.

به گزلرش ایرنا، احمدرضا احسانی روز پنجشنبه در جلسه کمیته هنرهای نمایشی و ادبیات دفاع مقدس استان همدان، اظهار داشت: دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی به فرهنگی ماندگار در کشور تبدیل شده و توجه به این ارزش ها محدود به یک هفته یا ایام خاصی در سال نیست.

وی با بیان اینکه برگ زرین و افتخارات هر جامعه به عنوان فرهنگ آن کشور معرفی می‌شود، افزود: از دفاع مقدس با تمام خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، در تاریخ و تمدن کشور به عنوان دوره ای پر افتخار یاد می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: برای مستندسازی و انتقال این ارزش ها به نسل‌های آینده باید از تمام ابزارها و ظرفیت های فرهنگی و هنری استفاده کنیم چراکه هرچه از سال‌های دفاع مقدس فاصله می‌گیریم، ضرورت انتقال این مفاهیم و ارزش ها به شیوه های نوین اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

احسانی گفت: برای تحقق این هدف، پرداختن به ایده های تازه و برنامه‌های جدید با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پرهیز از کلیشه ها ضروری است.

به گزارش ایرنا، استان همدان در سال جاری با تولید بیش از ۴۰۰ اثر رتبه نخست تولید محتوا در فضای مجازی را کسب کرد.