بندرعباس- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به آخرین وضعیت شروع کرونا، گفت: با وجود آبی شدن مناطق مختلف استان در صورت عادی انگاری خطر شیوع گسترده دوباره ویروس کرونا وجود دارد و ابتلا یک نفر نیز می‌تواند تعداد زیادی از افراد را مبتلا کند.

علی رئوفی روز شنبه با اشاره به رنگ بندی شهرها، خاطرنشان کرد: رنگ بندی شهرها، شاخص‌های بهداشت و درمان در تعداد مبتلایان، بستری‌ها، ترخیص و فوتی‌هاست و خطر شیوع دوباره ویروس همچنان پابرجاست و غفلت و عادی انگاری موضوع زمینه شیوع گسترده نشود.

وی با اشاره به طرح شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: طرح ملی محله محور حاج قاسم سلیمانی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا طرح کارآمد و اثر بخشی است و ضروری است این طرح با قوت در هرمزگان تا ریشه کنی ویروس دنبال شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: فرمانداران و بخشداران ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی را به منظور بزرگداشت سالگرد پیروز شکوهمند انقلاب و انعکاس خدمات نظام و دولت فعال کنند