بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: نصب و برپایی چادر مسافرتی در سواحل و بوستان‌های این شهرستان ممنوع است و از آن جلوگیری می شود.

عزیزالله کناری روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا بندرعباس اظهار داشت: استفاده از مهمانسراهای اداره‌های دولتی هم با هدف کاهش سفرها به این شهرستان ممنوع است.

وی ادامه داد: شهرستان بندرعباس به لحاظ کنترل شیوع کرونا در وضعیت مناسبی قرار دارد که برای حفظ این وضعیت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید رعایت شود.

دستفروشان ملزم به رعایت دستور کارهای بهداشتی کرونا شوند

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: شهرداری بندرعباس باید دستفروشان را ملزم به رعایت دستور کارهای بهداشتی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا کرده و بر رعایت آنها نظارت داشته باشد.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: همچنین گندزدایی اماکن عمومی باید در ابتدای صبح انجام شود و عرضه قلیان در ساحل و اماکن عمومی ممنوع است.

تالارها مجاز به فعالیت هستند

عزیزالله کناری تصریح کرد: سالن‌های برگزاری مراسم‌ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور تعداد کم افراد و با مجوز و نظارت بهداشت مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: مسوولان این سالن‌ها یک نیرو به عنوان ناظر به مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس معرفی کنند تا پس از آموزش‌های لازم در هنگام برگزاری مراسم‌ها بر رعایت نکات بهداشتی نظارت داشته باشد.