حسین عارفی روز سه شنبه در جمع شورای معاونان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: عملکردها و شاخصهای عملکردی در اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات هلال احمر به شکلی پیش بینی شده که از لغزشها و انحراف ها پیشگیری کند و خلاقیت و ابتکارات مدیران و کارکنان را به خوبی انعکاس دهد.
وی با بیان اینکه مسئولان این اداره کل دنبال مچگیری نیستند بلکه هدف برجسته کردن شاخصهای خوب است اضافه کرد: در سیستم خصوصی یا دولتی هر انسان مسئول سرنوشت خود بوده و هرچقدر سرنوشت خود را خوب رقم بزند به طور حتم عاقبت خوبی در آینده خواهد داشت.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ادامه داد: دامنه فعالیتهای جمعیت هلالاحمر زیاد و وظیفههای این نهاد سنگین شده است بنابراین باید در این اداره بازخوردها را مدنظر قرار داده و نسبت به اصلاح بازخوردهای نادرست و رفع مشکلات اقدام کرد.
عارفی گفت: افزایش وظایف و عملکردها به طور طبیعی سبب بروز انحراف و نقایصی می شود که این نقایص نشانه عملکرد زیاد در جمعیت هلال احمر است.
علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز گفت: با توجه به قرار گرفتن جمعیت هلال احمر در وضعیت کرونایی و کمبود اعتبار، نیروهای این مجموعه تلاش کردند تا کاری نیمه تمام باقی نماند.
در این آیین از خدمات مهدی حاصلی نماینده سابق اداره کل ارزیابی و پاسخگویی به شکایات هلال احمر استان همدان قدردانی و طاهر آهنگری به عنوان نماینده جدید این اداره کل معرفی شد.