به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری یزد به ایرنا، دفتر یادشده با هدف تفاهم، تعامل، حمایت و همکاری متقابل طرفین برای تقویت و ارتقای توانمندیهای داخلی و بین المللی در مرکز خلاقیت و فناوریهای نوین شهری شهرداری مرکز استان راه اندازی شد.
در حال حاضر بیش از ۸۰ کشور جهان دارای دفاتر فعال و بیشتر انجمن ها، اتحادیه ها، فدراسیونها و سازمانها و نهادهای بین المللی حوزه بازار، بازاریابی، تبلیغات و رسانه در سطوح ملی، منطقه ای، قارهای و بین المللی عضو این سازمان هستند.
امروزه صنایع، تولید کنندگان و متخصصان بازار و تبلیغات تجاری میتوانند از طریق این سازمان به دانش فنی و پشتوانه تجربه فوق العاده در مسیرهای استانداردسازی رفتار با جامعه مخاطب دست یابند.
دفتر نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات در جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۱۴ بر مبنای قوانین موضوعه داخلی و بین المللی تاسیس شده است.
یزد از جمله شهرهای باستانی ایران است که تیرماه ۱۳۹۶ ، ۲۰۰ هکتار از ۷۵۰ هکتار بافت قدیم آن نزد سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) به ثبت جهانی رسید.