تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، گفت: تدابیر امیر قلعه‌نویی به خوبی جواب داد و در جریان ۹۰ دقیقه به سایپا اجازه ندادیم که موقعیت گلزنی ایجاد کند؛ شرایط زمین به ضرر هر ۲ تیم خصوصا تیم ما بود که همیشه فوتبال مالکانه را انجام می‌دهد.

به گزارش ایرنا، سعید الهویی در نشست خبری پس از بازی گل‌گهر مقابل سایپا اظهار داشت: جا دارد درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت بگویم و آرزوی سلامتی داشته باشم برای علی انصاریان و تمام بیماران کرونایی که با آن درگیر هستند. همچنین درگذشت علیرضا رضایی، یکی از همراهان و حامیان همیشگی‌مان را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد. خیلی خوشحالیم از این برد. می‌دانستیم که بازی سختی داریم؛ هم به خاطر شرایط تیم حریف و هم شرایط زمین.

وی در ادامه افزود: آن چیزی که برایمان اهمیت داشت این بود که مقابل تیمی که ساختار دفاعی منسجمی داشت و در ۲ بازی اخیر به ۲ برد مقابل ۲ تیم قدرتمند رسیده بود به نتیجه برسیم. تدابیر قلعه‌نویی به خوبی جواب داد و در جریان ۹۰ دقیقه به این تیم اجازه ندادیم که موقعیت گلزنی ایجاد کند. شرایط زمین به ضرر هر ۲ تیم خصوصا تیم ما بود که همیشه فوتبال مالکانه را انجام می‌دهد.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان همچنین خاطرنشان کرد: در نیمه دوم شرایط بهتر شد و سبک خودمان را اجرا کردیم و به موقعیت و گل دست پیدا کردیم.

مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر سیرجان علت عدم حضور امیر قلعه‌نویی را کسالت دانست.

تیم گل‌گهر سیرجان بعد از چهار هفته موفق شد در لیگ برتر به پیروزی برسد و میزبان خود سایپا را با یک گل شکست دهد.