تهران - ایرنا – مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: بیشترین مقدار بارندگی باران و برف در سطح استان در ایستگاه آبعلی به ترتیب با ۱۷.۶ میلی متر و ۱۶ سانتی متر به ثبت رسید و تداوم بارش ها ادامه دارد.

مجتبی جلالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ارائه آماری از مقدار بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: بعد از ایستگاه آبعلی، ایستگاه های لواسان با ۱۶.۷میلی متر، شمیران با ۱۵.۹ میلی متر، لواسان با ۱۴.۸ میلی متر، ژئوفیزیک با ۷.۴ میلی متر بیشترین بارندگی ها را به ثبت رسانده اند.

وی افزود: کمترین میزان بارش ها در ایستگاه فیروزکوه با ۲ میلی متر، شهریار با ۳.۳ میلی متر و و ورامین با ۴ میلی متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران، حجم بارش ها در دیگر ایستگاه های چیتگر، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی را به ترتیب ۵.۴، ۵.۴ و ۴.۶ میلی متر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بارش های باران و برف در استان تهران ادامه دارد، گفت: مقدار ارتفاع برف در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه آبعلی با ۱۶ سانتی متر به ثبت رسید.

جلالی بیان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته لواسان، بارش تگرگ داشت و به جز ارتفاعات در نیمه شمالی استان، در  شهر تهران هم گاهی برف بارید.