تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

همدان- ایرنا- زنگ انقلاب در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش همدان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در مجتمع آموزشی دخترانه تهذیب این شهر نواخته شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم حاضران یاد و خاطره‌ امام راحل(ره) و شهدای والامقام را گرامی داشتند و در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) پیمانی دوباره بستند

این مراسم به صورت زنده از شبکه شاد برای مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان استان همدان پخش شد.

برنامه های دهه فجر امسال با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» اجرا می شود.

مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان صبح امروز(یکشنبه) همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین که استاندار همدان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.

به گفته استاندار همدان ۶۵۱ طرح با هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.