کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل بیمه ایران کرمانشاه از پرداخت ۳۴۰ میلیارد تومان خسارت در استان در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان خسارت پرداختی ۶۰ درصد در بخش خودرو، ۱۲درصد در بخش درمان و مابقی هم در سایر بخش‌ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «جمال یوسفی» روز سه‌شنبه در نشست خبری با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خدمت صادقانه، اخلاق‌مدارانه، سریع و به موقع به مردم را سرلوحه فعالیت های بیمه ایران دانست و افزود: بیمه ایران در ۱۰ ماه سپری شده در سال جاری هر هفته هشت میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده و تلاش کرده ایم خسارات را به موقع و بدون معطلی خسارت دیدگان پرداخت نماییم.

وی به شیوع کرونا و تاثیر آن بر روند فعالیت ها در سطح کشور اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه فعالیت بیمه ایران خدمات ضروری است نه تنها خدمات را تعطیل نکردیم بلکه در بستر الکترونیکی فعالیت ها را گسترش و توسعه دادیم و از این طریق خسارات را پرداخت نمودیم.

او کرونا را فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت های الکترونیکی بیمه ایران دانست و اظهار داشت: نرم افزارها و اپلی کیشن هایی را برای خدمات رسانی بیشتر به مشتریان در سطح کشور طراحی شده که مردم بدون مراجعه حضوری به دفاتر بیمه ایران می‌توانند از این طریق خدمات خود را دریافت کنند.

وی توضیح داد که برنامه‌ای در بیمه ایران طراحی شده که خسارت تصادفات خودرو تا سقف سه میلیون تومان از طریق سایت شرکت بیمه ایران خسارت پرداخت شود و دیگری نیازی به حضور در دفاتر بیمه نباشد که این طرح در استان‌های تهران وخوزستان آغاز شده و در کرمانشاه نیز در دستور کار است.

وی اظهارداشت: براساس این طرح خسارت دیدگان عکسی از خودروهای تصادفی که خسارت دیده‌اند را در سایت شرکت بیمه ایران آپلود می‌کنند و حداکثر تا ۲ روز خسارت خود را دریافت می‌کنند.

به گفته او، بیمه ایران در استان کرمانشاه اکنون ۴۰۳ دفتر حقوقی، حقیقی و بیمه عمر فعال دارد.

رسانه‌ها بر عملکرد بیمه ایران نظارت کنند

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سپری شدن ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، گفت: ما خادمان ملت باید بدون منت خدمات خود را به مردم ارایه کنیم و لحظه ای در خدمات رسانی وقفه ایجاد ننماییم.

یوسفی ارایه خدمات را نه در قالب شعار بلکه در مقام عمل مهم دانست و افزود: ارایه خدمات عملی به مردم بهترین هدیه به آنها است و ما در بیمه ایران تلاش می کنیم این خدمات را به بهترین شکل ارایه کنیم.

او از رسانه ها خواست به عنوان چشم و گوش بیدار جامعه بر عملکرد بیمه ایران استان نظارت داشته باشند و با انتقادات صازنده و منصفانه خود ما را در راه ارایه بهتر و بیشتر خدمات به مردم راهنمایی و هدایت کنند.

وی شفاف‌سازی عملکرد و انعکاس آن از طریق رسانه ها به مردم را همواره در اولویت بیمه ایران دانست و گفت: با همکاری رسانه ها، هر سه ماه یکبار در قالب نشست خبری عملکرد بیمه ایران در استان را به صورت دقیق و شفاف به مردم اطلاع رسانی می‌کنیم.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.