مشهد- ایرنا- مرکز جامع سلامت خیرساز روستای حاجی‌آباد شهرستان زبرخان با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در ادامه سفر خود به شهرستان زبرخان پس از اقامه نماز در مسجد جامع روستای حاجی آباد مرکز جامع سلامت این روستا را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مرکز خدمات جامع سلامت روستای حاجی آباد با هزینه کرد ۱۱ میلیارد ریال به مساحت ۵۴۰ متر مربع توسط خیر نیشابوری حاج ابوالحسن حاجی آبادی احداث شده است و دارای واحدهای پزشک عمومی، ماما، کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها بوده و حدود هشت هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

روستای حاجی آباد در شهرستان زبرخان با حدود ۲ هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری قدمگاه مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس زبرخان قرار دارد.

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید حسینی در زبرخان 

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان زبرخان با حضور در منزل شهید سیدابوالفضل حسینی مقدم در شهر خرو با خانواده این شهید دیدار کرد.

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در ادامه سفر به شهرستان زبرخان با حضور در منزل این شهید از خانواده ایشان دلجویی کرد.
شهید سید ابولفضل حسینی متولد سال ۱۳۴۸ در ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسید.

استاندار خراسان رضوی همچنین در سفر به شهرستان زبرخان طی دیدار با تعدادی از شهروندان و فعالان اقتصادی به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

وی در ملاقات چهره به چهره با مردم زبرخان در حضور برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی پس از شنیدن مشکلات شهروندان برای رفع آنها دستورات لازم صادر کرد.

شهرستان زبرخان با وسعت هزار کیلومتر مربع دارای سه شهر خرو، درود و قدمگاه است و مرکز شهرستان‌ ۶۰ هزار نفری زبرخان در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۰۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.