تبریز- ایرنا- مربی تیم فوتبال تراکتور ضمن عذرخواهی از تمام هواداران این تیم بابت شکست امروز در برابر پرسپولیس گفت: به نظر می‌رسد با مشکل تمام کننده مواجه هستیم و باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.

 عباس چمنیان روز پنجشنبه پس از دیدار مقابل پرسپولیس با اشاره به اینکه متاسفانه روی نیمکت بازیکنی نداریم، گفت: باید تیم در نیم فصل تقویت شود .

وی با بیان اینکه اشکان دژاگه  صد درصد آماده نبوده و با مصدومیت کار می‌کند، افزود: ما در بازی‌های خانگی دچار مشکل هستیم که باید حل شود.

مربی تیم فوتبال سرخپوشان تبریزی خاطرنشان کرد: گفته بودم که امروز روزی است که اگر اشتباه کنیم و مسئولیت‌مان را انجام ندهیم، دچار مشکل می‌شویم و همان طور که روی یارگیری تأکید کرده بودیم و بازیکنان ما روی تک تک بازیکنان پرسپولیس در ضربات ایستگاهی مسئولیت داشتند، اما یک لحظه از سید جلال حسینی غفلت کردیم و گل خوردیم.

چمنیان اضافه کرد: اگر قبل از گل پرسپولیس، حمزویی آن موقعیت را تبدیل به گل کرده بود، شرایط بازی فرق داشت و بعد از گل پرسپولیس هم مشخص بود که وقتی ما دنبال جبران گل خورده باشیم، پرسپولیس بتواند روی ضد حملات موقعیت‌های بیشتری داشته باشد.

چمنیان در مورد عدم حضور سرمربی تراکتور در نشست خبری گفت: مسعود شجاعی به این دلیل که هنوز مدرک مربیگری ندارد، با توجه به قوانین سازمان لیگ نمی‌تواند در نشست خبری شرکت کند و من به نمایندگی از کادرفنی و شجاعی در نشست خبری شرکت می‌کنم.

وی با بیان اینکه تیم تراکتور با وجود نوسان در این فصل بازی‌های خوبی هم داشته‌ است، عنوان کرد: گاهی اوقات تیم عملکرد خوبی دارد و گاهی نه که اگر بتوانیم مشکلات را رفع کنیم و به ثبات برسیم، این نوسان از بین می‌رود و شرایط بهتر می‌شود.

وی در خصوص اینکه مشکل تراکتور چیست، گفت: این مسئله که از فرصت‌ها استفاده نکردیم را صحیح می‌دانم و در بازی با آلومینیوم هم این شرایط را تجربه کردیم.

چمنیان در خصوص بازی حمزویی، افزود: وی از نیم فصل گذشته به خدمت گرفته شد و در این مدت فقط یک گل برای تراکتور به ثمر رسانده است و این نشان می‌دهد مهاجم خارجی که برای گلزنی جذب شده نتوانسته در تمام کنندگی به تیم کمک کند و با توجه به اینکه هم در بازی امروز و بازی با آلومینیوم از او استفاده کردیم، این فرصت را داشت که به تیم کمک کند و او نتوانست در تمام کنندگی به تیم کمک کند.

وی با اشاره به این موضوع که بازیکنان گاهی تمرکز لازم را ندارند، بیان کرد: شاید این مسئله را بتوانیم با جذب بازیکن در نیم فصل و تغییرات تاکتیکی حل کنیم.

تیم تراکتور با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در مجموع با ۱۹ امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس سقوط و تیم پرسپولیس با ۲۱ امتیاز به رده چهارم صعود کرد.