دزفول- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: همزمان با دهه فجر ۳۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

مسعود رحیمی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: این تبلت ها به خانواده های پرجمعیت دارای ۲ دانش آموز به بالای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی که توان خرید تبلت نداشتند اهدا شد.
وی گفت: این تبلت ها با مشارکت خیرین و کمیته امداد با صرف هزینه ای افزون بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال تامین و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش قرار گرفت.

رحیمی با بیان اینکه یکهزار و ۲۰۰ دانش آموز  و ۱۴۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد دزفول در ابتدای سال تحصیلی فاقد امکانات لازم برای تحصیل مجازی بودند گفت: ۶۰ دستگاه تبلت نیز در ابتدای سال تحصیلی با صرف اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شد با این وجود یکهزار و ۲۵۰ دانش آموز و دانشجوی دیگر تحت حمایت این نهاد امکانات کافی برای بهره مندی از آموزش مجازی را ندارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول  با تاکیدبر اینکه کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند، محرومیت زدایی از آینده آنها است از مردم نیکوکار،خیران، نهادها، سازمان ها و شرکت های تولیدی شهرستان دزفول خواست در این زمینه یاری رسان نیازمندان باشند.

وی بیان داشت:  علاوه بر دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، کد دستوری #۰۶۱۴*۸۸۷۷*  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۳۲۴  نزد صندوق امداد ولایت برای دریافت کمک های نقدی و غیرحضوری مردم نیکوکار شهرستان در نظر گرفته شده اند.