تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹

شیراز- ایرنا- ۶ طرح عمرانی و خدماتی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در شهرستان داراب به بهره‌برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
سالن ورزشی روستای بازرگان بخش رستاق و سالن ورزشی روستای پاسخن مرکز بخش فسارود با ۶ میلیارد تومان، گلخانه سبزی و صیفی جات بهارلو در روستای دشت پیرغیب با ۲ میلیارد تومان اعتبار و زمین چمن مصنوعی روستای تل بارگاه با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از جمله طرح‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.
همچنین کلنگ عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰ روستای بخش فسارود و ۱۶ روستای منطقه کوهستان بخش رستاق با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.
با اجرای این طرح سه هزار و ۴۰۰ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن اقدامات دولت و نظام است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس شنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها گفت: انقلاب اسلامی آرمان‌های مقدسی دارد که براساس آن زیر بار ظلم نمی‌رود و در هر کجای دنیا مظلومی وجود داشته باشد در کنار آن ها قرار می گیرد.
ظفر افشون افزود: به همین دلیل دشمن با اصل نظام مشکل دارد و با راه‌اندازی جنگ اقتصادی سفره‌های مردم را نشانه رفته و می‌کوشد اقدامات انجام شده توسط دولت و نظام را کم رنگ جلوه دهد.
او ادامه داد: دشمنان شدیدترین تحریم‌ها را بر ملت ایران روا داشته‌اند به گونه‌ای که بخش عمده‌ای از درآمدهای ارزی حاصل از صادرات نفت از بین رفته و جلو صادرات کشور را گرفته‌اند و همان میزانی هم که صادر می‌شود، ارز حاصل از آن به سختی به کشور باز می‌گردد.