سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: سه دانشجوی این مرکز در ۲ جشنواره ملی تجلیل از جوانان و سمن های برتر روستایی و عشایر کشور و خاطره با طعم کرونا موفق به کسب عناوین برتر شدند.

به گزارش ایرنا، یعقوب احمدی روز یکشنبه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: "محمد فتحی" دانشجوی دانشگاه پیام نور سنندج به عنوان جوان برتر کشوری در آیین تجلیل از جوانان و سمن‌های برتر حوزه عشایر کشور در یاسوج معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود:در این جشنواره از اعضای سمن‌ها و جوانان برتر ۲۵ استان کشور تجلیل شد که این دانشجوی جوان خلاق و تلاشگر مرکز سنندج در حوزه فعالیت های اجتماعی و آموزشی (قرآنی) بعنوان جوان برتر کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به موفقیت ۲ دانشجوی دیگر این مرکز در جشنواره ملی «خاطره با طعم کرونا» که بصورت ویدئوکنفرانس و به میزبانی قزوین برگزار شد اشاره و اظهار داشت: از سه رتبه برتر در بخش خاطره گویی پادکست و پنج برگزیده بخش خاطره نویسی متن ادبی، در این جشنواره تجلیل شد.

وی افزود: براساس آرای هیات داوران، "طاهره اصفهانی" دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز سنندج در بخش خاطره نویسی متن ادبی موفق به کسب مقام سوم شد و "مهری اسدی" دانشجوی واحد کامیاران در همین بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

جشنواره خاطره نویسی، با هدف تولید محتوا پیرامون موضوع مقابله با کرونا با تمرکز بر آگاهی بخشی موثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه دانشجویی توسط دانشگاه پیام نور با همکاری وزارت علوم و دانشگاه های فنی و حرفه ای، علمی کاربردی و فرهنگیان برگزار شد.