ارومیه- ایرنا- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح فاز نخست مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندانیان استان در هفته دادگستری امسال گفت: فاز دوم این مجتمع نیز که در خوی واقع شده، همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

حمزه بروجنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجتمع با هدف تفکیک محکومان و حرفه آموزی و کاردرمانی زندانیان مواد مخدر احداث شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: این طرح مهم حوزه زندانیان آذریایجان غربی در فضایی چهار هزار متر مربعی و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی احداث شده اتس.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی اظهار کرد: گنجایش فاز دوم این مجتمع ۶۰۰ نفر بوده و امکانات زیستی، رفاهی و بهداشتی و کارگاههای اشتغال در آن وجود دارد.

بروجنی ادامه داد: حسینیه و کتابخانه، اتاق مددکاری ، فروشگاه و کلاس های مهارت آموزی از مهمترین بخش های این مجتمع در شهرستان خوی به شمار می روند.

وی گفت: با افزوده شدن این سایت به فاز اول، ظرفیت مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی زندانیان استان به هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی زندانیان آذربایجان غربی در شهرستان خوی احداث می شده و بعد از سال ها به بهره برداری رسیده است.