تهران- ایرنا- پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از میان نخبگان داخل و خارج از کشور پژوهشگر پسادکتری جذب می‌کند.

به گزارش روز شنبه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، این پژوهشگاه در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش آموختگان جوان دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور و به‌ منظور پیشبرد اهداف و ماموریت‌های خود، اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری از میان دانش آموختگان دوره دکتری دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در گرایش‌های بیومکانیک ورزشی، فیزیولوژی ورزشی و جامعه‌شناسی ورزشی می کند.

متقاضیان تا ۱۵ اسفندماه مهلت دارند نسبت به ارسال درخواست‌ها و پروپوزال‌های خود در حوزه استعدادیابی ورزشی از منظر هر گرایش تحصیلی اقدام کنند.

هرگونه موافقت با اعطای پروژه پسادکتری منوط به بررسی و موافقت گروه مربوطه، انجام داوری و طی کردن مسیر قانونی اجرای این اقدام خواهد بود.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند بر اساس ضوابط پروپوزال خود را تنظیم و از طریق پست الکترونیکی ssri.r.d@gmail.com به معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزش ارسال کنند.

در حال حاضر پژوهشگران پسادکتری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در ۲ گرایش رفتار حرکتی و مدیریت ورزشی مشغول اجرای طرح های پژوهشی در حوزه استعدادیابی ورزشی هستند.

به گزارش ایرنا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جاری با ابلاغ آیین نامه ای به دانشگاه ها بر تسهیل روند جذب پژوهشگران پسادکتری تاکید کرده است.