تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور تبریز با به ثمر رساندن ۲ گل در اوقات اضافه نیمه اول از سد میزبان خود سایپا گذشت و دوباره فاصله خود را با صدر جدول کاهش داد و به نوعی به جدول بازگشت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سایپا تهران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی و در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جذاب با برتری ۲ بر یک تیم تبریزی به اتمام رسید.

مهمترین اتفاقات این بازی در نیمه اول رخ داد. ابتدا این تیم سایپا بود که از روی اشتباهات سریالی مدافعان تراکتور به گل اول رسید. این گل در دقیقه هفت توسط مهرداد حیدری به ثمر رسید. تراکتوری‌ها شدیدا به این گل اعتراض داشتند و معتقد بودند بازیکن سایپا پیش از گل روی مدافع این تیم خطا کرده اما هرطور بود این گل مورد تایید داور قرار گرفت.

در ادامه تراکتور بود که برای جبران گل خورده پیش آمد. در یکی از جدی‌ترین موقعیت‌ها محمدحسین اکبرمنادی گلر سایپا در دفع توپ ناکام بود و توپش به محمد عباس زاده‌ای رسید که دروازه خالی مقابلش قرار داشت اما مهاجم باتجربه تراکتور توپ را در عین ناباوری به گلر سایپا برگرداند.

با این وجود اوقات اضافه این نیمه که هشت دقیقه به طول انجامید آبستن حوادث زیادی بود. در دقیقه سوم وقت‌های اضافی ارسال اشکان دژاگه از سمت چپ به بعد از تیر دوم رفت و محمدرضا خانزاده مدافع پیش تاخته تراکتور گل مساوی را زد و بعد از سه فصل در لیگ برتر موفق به گلزنی شد. این پایان کار نبود و در ششمین دقیقه اوقات تلف شده حمید بوحمدان با یک شوت سهمگین و غیر قابل مهار از فاصله حدودا ۳۰ متری تراکتور را به گل دوم رساند.

در نیمه دوم تیم تحت هدایت مسعود شجاعی توانست بازی را کنترل کند و به سه امتیاز ارزشمند از تهران برسد. این اولین برد تراکتور بعد از ۲ باخت متوالی بود. حالا نماینده تبریز با این سه امتیاز، خود را ۲۲ امتیازی کرد و در رده هشتم جای گرفت. سایپا هم برای سومین هفته متوالی در رسیدن به پیروزی ناکام ماند و با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت. این دومین باخت متوالی سایپا در خانه بود که به ثبت رسید.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه دستیارانش از نزدیک نظاره‌گر این بازی بود. کادر فنی تیم ملی ایران روز گذشته(شنبه) در اصفهان دیدار ۲ تیم سپاهان و استقلال را تماشا کرده بودند.

ترکیب سایپا

محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، مجید علی یاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، حسین مالکی، ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی، صادق بارانی

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، محمد مسلمی‌پور، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، مهدی تیکدری، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، سعید مهری، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و محمد عباس‌زاده