تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال سایپا گفت: من استقلالی ترین فرد کره زمین را در خانه‌ام دارم؛ پسر ۶ ساله‌ام وقتی استقلال گل می‌خورد، اشک می‌ریزد.

به گزارش ایرنا، «پیروز قربانی» پس از پایان بازی سایپا و تراکتور که با شکست ۲ بر یک نارنجی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگرچه بازی خوبی  را مقابل تراکتور به نمایش گذاشتیم اما در عرض سه دقیقه بازی را واگذار کرده و دو گل دریافت کردیم.

وی درباره عدم حضورش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:شاید حرف‌های تندی را زدم اما بی احترامی نکردم و حرف بدی نزدم. لحن گفتنم‌ تند بود اما بار حقوقی نداشت.

قربانی تصریح کرد:به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نرفتم و نخواهم رفت؛ حرفی زدم که باید روی آن حرف بمانم. دوستان کمیته انضباطی به حرف‌های من فکر کنند، در فوتبال ایران اتفاقاتی می‌افتد و همه باید گامی در جهت پاکی آن بر داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر استقلالی‌ها در نیم فصل از او کمک بخواهند آیا حاضر است به این تیم کمک کند یا خیر، گفت: تنها کمکی که می‌توانم بکنم این است که دعا کنم استقلال موفق باشد، من استقلالی ترین فرد کره زمین را در خانه‌ام دارم؛ پسر ۶ ساله‌ام وقتی استقلال گل می‌خورد اشک می‌ریزد.

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان تاکید کرد: استقلال باید از محمود فکری حمایت کند تا این تیم بتواند به موفقیت رسیده و نتایج بهتری را به دست آورد.

قربانی در پایان گفت: من همیشه حقیقت را گفته‌ام و این کار را ادامه خواهم داد، انسان اگر حرف حقیقت را بر زبان آورد بهتر از آن است که به دروغ دل برخی را به دست آورد.