تهران- ایرنا- کتاب «مجموعه سوالات فنی و عملیاتی حوزه گازرسانی» به همت امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان تهران منتشر شد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه شرکت گاز استان تهران، این کتاب با پیشنهاد سعید توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با هدف رشد و بهبود فعالیت ها و خدمات گازرسانی پاک و ایمن، بهره ور و پایدار، تهیه شده است.

بر پایه این اعلام، برای تهیه این کتاب، کارگروهی متشکل از همکاران علاقه مند و متخصص حوزه های مختلف شرکت گاز استان تهران تشکیل شد و سرانجام در بهمن ماه سال ۹۹ به چاپ رسید.

شرکت گاز استان تهران این کتاب را به عنوان یکی از دستاوردهای مدیریت دانش شرکت گاز استان، حاوی سوالات عمومی و تخصصی حوزه های مختلف گازرسانی و توزیع گاز در بخش های ایمنی، بهداشت، محیط زیست، امداد و بهره برداری، تعمیرات تخصصی ایستگاه های تقلیل فشار، شبکه و حفاظت کاتدیک، فنی و مهندسی و طراحی شبکه، نگهداری و تعمیرات و مدیریت دارایی فیزیکی و همچنین خدمات فروش مشترکین عنوان کرد.

بر پایه این اعلام، کتاب  «مجموعه سوالات فنی و عملیاتی حوزه گازرسانی» مشتمل بر ۱۷ فصل است و تلاش شده که مطالب به بهترین شکل ممکن و با نگرش کاربردی و عملیاتی به مخاطبان ارائه شود.