شیراز-ایرنا- نفرات برتر بیست و هشتمین دوره پیکارهای دارت کشور که به صورت مجازی در ۲ بخش دختران و پسران به میزبانی شیراز برگزار شد، مشخص شدند.

رییس کمیته دارت استان فارس، عصر چهارشنبه با بیان این مطلب به ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها ۷۴ ورزشکار در رده سنی پایه از ۱۸ استان به صورت مجازی در شیراز با هم به رقابت پرداختند.

مهرداد ایوب زاده افزود: در بخش دختران، آیدا انوری از سیستان و بلوچستان و زهره جهانبازی از فارس به مقام قهرمانی دست یافتند، مهلا رعیتی افضلی از یزد و مریم حسینی از فارس دوم شدند، زهرا مومن از خراسان جنوبی و محدثه البرز دوست از فارس هم بر سکوی سوم ایستادند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش پسران، محمد حسین رجبی از گیلان و ایلیا محمدی کیان از فارس عنوان نخست را کسب کردند، امیر رضا خضراب از بوشهر و امیر حسین عسجُدی از فارس دوم شدند، امین حیدری منفرد از فارس و امیر علی خضراب از بوشهر، سهیل هارونی از اصفهان و محمد مهدی زمانی راد از کرمان هم به صورت مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.

ایوب زاده ادامه داد: مهلا رعیتی افضلی از یزد، مریم حسینی از فارس، ایمان پارسا مهر و محمد فروغی نژاد از خراسان شمالی به عنوان بازیکنان اخلاق معرفی شدند.

به گفته وی، در این رقابت‌ها تیم فارس با ۲۶ ورزشکاز بیشترین شرکت کننده را داشت.