یاسوج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به زلزله ۵.۶ ریشتری شب گذشته در سی سخت گفت: این زمین لرزه هیچ گونه خسارتی به سرچشمه های تامین آب و مخازن ذخیره آب شهر سی سخت وارد نکرده است.

فیض الله پاسره روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بعد از اعلام خبر زمین لرزه در شب گذشته مسئولان ستادی آب و فاضلاب برای خدمات رسانی بهتر با حضور در شهر سی سخت از تاسیسات و  شبکه توزیع این شهر بازدید کردند.

وی با اشاره به شناسایی چندین نقطه آسب دیده در شبکه توزیع آب شهری سی سخت بیان کرد: هیچ گونه مشکلی  وجود ندارد و آب شهر در مدار توزیع است.

پاسره تصریح کرد: هم اکنون تیم اتفاقات و پدافند غیرعامل شرکت در حال رصد وضعیت ایستگاه ها، مخازن ذخیره و شبکه‌های توزیع آب تمامی روستاهایی که در شعاع زمین لرزه مورد نظر قرار داشته هستند.

وی افزود: با توجه به حضور کارشناسان تاکنون مشکلی پیرامون آب روستاهای شهرستان دنا نیز گزارش نشده است.

پاسره تصریح کرد: در صورت نیاز اکیپ های اتفاقاتی شهرستان های کهگیلویه و گچساران برای رفع حوادث احتمالی بوجود آمده در شبکه توزیع آب شهر سی سخت اعزام خواهند شد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر  ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

 مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است .

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

دوازدهم اردیبهشت سال ۹۷؛ زلزله ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر شهرهای سی سخت و یاسوج را در کهگیلویه و بویر احمد لرزاند.

در اثر این  زمین لرزه که مرکز آن سی سخت بود ۱۸ نفر مصدوم شدند اما خسارت جانی در بر نداشت.