قزوین- ایرنا - نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره ) اقدامات بسیار زیادی را در زمینه ایجاد مسکن و اشتغال برای مددجویان انجام داده که قابل تحسین است.

به گزارش ایرنا، روح الله عباسپور روز پنج شنبه در حاشیه بازدید تعدادی از مسوولان کشوری و استانی از کارگاه های تولیدی زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: شعار اصلی انقلاب اسلامی در واقع اجرای عدالت است و اهداف و دعوت ثانویه مشترک تمامی انبیای الهی هم برقراری عدالت اجتماعی و اقامه قسط در جامعه بوده است.
وی افزود: امام خمینی (ره) برای اینکه بتواند شعار راهبردی نظام را محقق کند تجلی محرومیت ها را در روستاها دیده و سازمان ها و نهادهای مختلف را در راستای تحقق عدالت اجتماعی تعریف کرده که نتیجه آن توجه به محرومان و توانمندسازی عدالت اجتماعی است. 
این مسوول گفت: یکی از دستگاه هایی که به بهترین شکل ممکن از نیازمندان و محرومان گره گشایی کرده کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و هر مدیری که در این حوزه منصوب شده قدم های مثبتی را برداشته است.
عباسپور اضافه کرد: در دوره اخیر مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد اقدامات خوبی از سوی این نهاد هستیم که امیدواریم با تمام قدرت ادامه پیدا کند.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره ) در  زمینه اشتغال و مسکن قابل تحسین است، اظهار داشت: خوشبختانه کمیته امداد در حال حاضر ارتباط خوبی با مجلس شورای اسلامی برقرار کرده که امیدواریم با توجه به این تعامل شاهد خدمت رسانی هر چه بهتر به مددجویان باشیم.