سمنان- ایرنا- طرح‌های توسعه تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان سمنان به ارزش ۷۵ میلیارد ریال با حضور مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی کشور و مسوولان استانی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان در آیین بهره برداری از طرح های درمانی بیمارستان شفا این شهر گفت: توسعه و تجهیز بخش مراقبت‌های ویژه، بخش دیالیز و خدمات ویژه (وی آی پی) از جمله طرح‌های بهره‌برداری شده  استان سمنان با حضور علیرضا احمدزاده مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی است.

سید مجتبی اکرم ابراز داشت: چهار تخت بستری در بخش‌های دیالیز و مراقبت ویژه با صرف  ۲۴ میلیارد ریال از جمله طرح‌های افتتاح شده در بیمارستان شفا سمنان است.

وی ادامه داد: خرید چهار دستگاه ونتیلاتور با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال از جمله تجهیزاتی است که در بخش مراقبت ویژه بیمارستان شفا نصب شده است.

وی اضافه کرد:  احداث و تجهیز بخش وی آی پی بیمارستان شفا سمنان از دیگر طرح‌های افتتاح شده با صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

اکرم تصریح کرد: بین سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ در زمینه ارتقای خدمات در  پنج بخش بستری، دیالیز و سی‌تی اسکن بیمارستان شفا سمنان با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اقدامات ارزشمندی به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان انجام شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان یادآور شد: بیمارستان شفا سمنان دارای ۱۱۲ تخت فعال، بخش اورژانس و بخش بستری است.

وی اضافه کرد: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان یک‌ درصد بیمه‌شدگان کشور را تشکیل می‌دهند و هشت درمانگاه ملکی در استان وجود دارد که این تعداد درمانگاه با توجه به جمعیت بیمه‌شدگان استان چشمگیر و مطلوب است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: سمنان در زمینه سرانه تخت بیمارستانی و سرانه پزشکان متخصص در کشور جزو استان‌های برتر است.

مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی برای افتتاح طرح‌های توسعه درمانی تامین اجتماعی سمنان به استان سفر کرد.