به گزارش دریافتی روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، سید ستار هاشمی در یازدهمین نشست شورای تخصصی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در شیراز افزود: اگر نقدی در راه خدمت و انجام وظایف بر ما وارد شود این بدان معنی است که در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و تلاش میکنیم.
وی بیان داشت: وجود توقعات فراوان در این حوزه، کار وزارت ارتباطات را دشوار میکند و هر چقدر هم که ما تلاش کنیم، طبیعتاً حجم تقاضا و نیاز دو چندان خواهد شد و در بهترین حالت میتوانیم این موارد را مدیریت کنیم.
هاشمی اضافه کرد: آنجایی که شما نقد میشنوید یعنی در حال رقم زدن اتفاقی هستید و در غیر این صورت، کسی که کار انجام نمیدهد، نقد هم برایش موضوعیتی پیدا نمیکند پس اگر در کلیت قضیه ما را نقد میکنند برآشفته نشویم و باعث نشود در عزمی که برای انجام امور در این حوزه داریم، نقصانی ایجاد شود.
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینکه میگویند ماه های پایانی دولت است موضوعی نیست که ما در وزارت ارتباطات به آن فکر کنیم و با توجه به تخصصی بودن امور در وزارت ارتباطات و تفکر حاکم، جایی برای ورود ابعاد سیاسی در این بخش وجود ندارد و تا روز پایانی، خللی در خدمت رسانی در حوزه ارتباطات کشور ایجاد نخواهد شد.
هاشمی ادامه داد: گاهی اوقات اپراتورهای مختلف درخواست افزایش در تعرفه خدمات مورد ارائه را دارند اما این موضوع ساده ترین راهکار برای حل یک مشکل است و اگرچه در شرایط تحریمهای اقتصادی، مشکلات و پیچیدگیهای زیادی وجود دارد اما باید به سمتی حرکت کنیم که با افزایش بهره وری، مدیریت هزینه را انجام دهیم تا اجرای امور تسهیل شود و با استفاده از ظرفیتهای موجود و با همافزایی مثبت به بهترین شکل کار را پیش ببریم و اگرچه این مهم در کلان ساده اما در اجرا به شدت دشوار است اما اگر در حوزههای تخصصی ورود کنیم با تلاش دو چندان در نهایت توفیق لازم حاصل میشود.