تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

اتهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به نظر من تکلیف قهرمان و تیم‌های سقوط کننده این فصل، روز آخر لیگ مشخص می‌شود.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد اینکه آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تکلیف میزبانی اهواز را در بازی پلی آف فولاد و العین مشخص کرده یا خیر؟ اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست. حتی من از مسوول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال هم پیگیری کردم که او هم گفت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نمی‌داند باید چه کار کند. ما باید بدانیم تکلیف‌مان چیست که بتوانیم زیرساخت های خود را ارتقا دهیم و بازرس های کنفدارسیون را قانع کنیم.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: ما توانستیم نیم فصل اول لیگ را با پیروزی تمام کنیم و نیم فصل دوم را هم با برد شروع کنیم. واقعا بازی دشواری با ذوب آهن داشتیم. ذوب آهن تیم سرسختی است که مربی مثل مجتبی حسینی بالای سر خود می‌بیند. هرچند بعد از گل اول می‌توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم اما بازی را کنترل کردیم و ۳ امتیاز شیرین گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: واقعیت این است که راه زیادی تا پایان لیگ مانده است. ۱۴ بازی تا پایان فصل مانده و نمی‌شود هیچ تیمی را قضاوت کرد. تنها می‌توان پیش‌بینی کرد که تکلیف قهرمان این فصل و تیم‌های سقوط کننده در روز پایانی لیگ مشخص می‌شود.

آذری در خصوص برنامه غافلگیری که باشگاه فولاد به مناسبت تولد فرزند آیاندا پاتوسی پیش از بازی با ذوب آهن ترتیب دیده بود، گفت: فرزند پاتوسی دو روز پیش به دنیا آمده بود و ما هم تصمیم گرفتیم او را غافلگیر کنیم. این حرکت روی روحیه پاتوسی خیلی تاثیر داشت. دیدید که گل بازی را هم پاتوسی زد و بازی خوبی انجام داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاتوسی توانسته اضافه وزنش را کم کند؟ خاطرنشان کرد: پاتوسی رژیم غذایی خوب و اختصاصی دارد و خیلی وزن کم کرده است. او خودش را تقریبا به شرایط عادی رسانده زیرا ما به پاتوسی آماده و دیگر بازیکنان‌مان برای ادامه لیگ و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا با توجه به شرایط کرونایی خوزستان، باشگاه فولاد می‌تواند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند، گفت: از ذوبی‌ها بپرسید که ما چطور پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم. در همین بازی، بازیکنان ذوب آهن را از قسمت ویژه فرودگاه رد کردیم. در بدو ورود به تمام عوامل ذوب آهن  ماسک، الکل و وسایل بهداشتی دادیم. کل اتوبوس و وسایل آنها را ضد عفونی کردیم، وقتی به هتل رسیدند دوباره کل وسایل را ضد عفونی کردیم، وسایل ضدعفونی ورزشگاه را ارتقا دادیم، در طول بازی هم مرتب رختکن و حتی توپ‌های بازی را ضد عفونی می‌کردیم. فکر نمی‌کنم هیچ باشگاهی مثل فولاد این‌طور پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند. ما از این نظر هیچ مشکلی نداریم.