ارومیه- ایرنا- رییس حوزه قضایی خوی گفت: در راستای حمایت از خانواده زندانیان بی بضاعت ۲ هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده آنها در این شهرستان توزیع شد.

حسن ابراهیمی روز پنج‌شنبه در حاشیه مراسم توزیع این بسته های کمک معیشتی خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان خوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته ها ی کمک معیشتی به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در بین ۲۲۴ خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان خوی توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۲۲۴ کارت هدیه نیز به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال در راستای حمایت از خانوارهای نیازمند که سرپرست آنان به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد در زندان است بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان خود را مکلف می‌داند که هر کجا می‌تواند حمایتی از خانواده زندانیان لازم باشد گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته است.

رییس حوزه قضایی خوی افزود: حمایت از خانواده زندانیان در شرایطی که سرپرست خانواده به دلایل مختلف در زندان به سر می‌برد منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و خانواده آنها خواهد شد.

به گزارش ایرنا اجرای طرح های حمایتی از دهه ۱۳۷۰ در زندان های کشور آغاز شد ولی این امر در سال های اخیر شدت یافته و ده ها انجمن مردم نهاد و خیریه در این راستا فعال شده است.