تهران- ایرنا- رییس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، گفت: این فدراسیون علاوه بر مسائل قهرمانی در بخش اجتماعی وظایف مهمی دارد.

به گزارش ایرنا؛ «مازیار ناظمی» امروز (شنبه) پس از موفقیت در مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اظهار داشت: برایم افتخار بزرگی بود که مجمع فدراسیون به من اعتماد کرد.

وی افزود: در فدراسیون اتومبیلرانی همکار و رفیق هستیم. این فدراسیون در کنار حوزه‌های قهرمانی یک فدراسیون همگانی، اجتماعی و ملی محسوب می شود. بخش وسیعی از فعالیت‌های این مجموعه امدادهای اجتماعی از حضور در بحران‌ها، ارتباط با مردم و حضور در بخش صنایع است. بخش مهم دیگری که روی آن کار می‌کنیم مهارت‌های اجتماعی در راستای حفظ و نجات جان  انسان‌ها و کاهش سوانح رانندگی است. از همه مهم تر بخش گردشگری است.

ناظمی با بیان اینکه برنامه‌اش بر مبنای تعامل، همکاری، پیگیری و استقامت است، توضیح داد: یکی از سازمان‌هایی که سال‌ها دوست داشتیم با آن کار کرده و ارتباط های خود را براساس قانون و تفاهم حل کنیم، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در کنار آن کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی، گفت: نیاز به زیرساخت داریم و دستور احداث ۱۰ پیست را در ۱۰ دهکده المپیک از وزیر گرفتیم. در مدت سرپرستی‌ام هم پیست ملی آزادی را در بخش موتورسواری توسعه دادیم و در بخش درافت اتوموبیلرانی هم میزبان رقابت‌های آسیایی بودیم. البته عقب ماندگی های جدی به ویژه در حوزه وسایل نقلیه داریم که این موضوع به تجهیزات بازمی‌گردد.

وی اظهار داشت: لابی و صحبت کردن بخشی از انتخابات است، اما اگر گزینه وزارت ورزش بودم در همان دور اول رای می‌آوردم.