آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از هر لحاظ شرایط بهتری نسبت به ما داشت و در جنگ نابرابری از این تیم بزرگ امتیاز گرفتیم.

به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران بیان کرد: امروز بازیکنان ما برای دل هواداران بازی کردند و مشکلات اخیر را به دست فراموشی سپرده بودند.

وی افزود: صنعت نفت برابر تیمی به میدان رفت که نایب قهرمان آسیاست و در پنج بازی گذشته برابر حریفانش پیروز شده بود و ما در جنگ نابرابری یک امتیاز کسب کردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما در پنج بازی گذشته موفق به پیروزی نشده بودیم و به لحاظ روحی روانی شرایط خوبی نداشتیم و در آن سو پرسپولیس یکی از تیم‌های برتر تاکتیکی در لیگ ایران بود.

پورموسوی با بیان اینکه اگر در ضربات آخر دقت کرده بودیم سه امتیاز را بدست آورده بودیم، افزود: در چنین بازی‌هایی تک موقعیت‌ها پیروز میدان را مشخص می کند.

وی ادامه داد:با بازی هوشمندانه‌ای که به ویژه در خط میانی و دفاعی انجام دادیم به تیم پرسپولیس موقعیت صد درصد گلزنی ندادیم؛ خلق موقعیت کار سختی بود که بازیکنان ما از پس آن برآمدند.

وی افزود: نوع بازی فرصتی به تیم پرسپولیس نداد در حالی که این تیم در بازی‌های قبلی چندین موقعیت ایجاد می‌کرد و حریفانش را زیرفشار قرار می‌داد.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: این یک امتیاز برای ما بسیار با ارزش بود و قدردان بازیکنان خود هستیم.

پورموسوی افزود: ما نه اهل اعتصاب هستیم نه قهر می‌کنیم و بازیکنان تیم تا پایان لیگ با قدرت بازی خواهند کرد و به طور قطع به شرایط خوب نیم فصل اول باز می‌گردیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر که عصر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد با تساوی بدون گل خاتمه یافت.