تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: انتخابات علاوه بر اینکه در هر دوره موجب ظهور سلایق مختلف در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و اجرایی می شود، ثبات سیاسی نظام و اقتدار انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم مهری روز یکشنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات با اعضای هیات نظارت که در محل فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، لازمه برگزاری انتخابات سالم و با شکوه را مراقبت، دقت و بی طرفی توسط عوامل اجرایی و نظارتی دانست و افزود: مردم اگر احساس کنند که مجریان و ناظران انتخابات که بعنوان معتمدان آنها مُر قانون را مبنای کار خود قرار دادند با شور بیشتری در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

وی اظهار داشت: در بیست و هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰ سه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در شهرستان فیروزکوه در پیش داریم.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه یک‌همت جمعی را می طلبد تا انتخاباتی سالم را برگزار کنیم گفت: همه اقشار و توده های مختلف جامعه می بایست در برگزاری این انتخابات سهیم باشند و عوامل اجرایی اعم از هیات اجرایی و عوامل برگزار کننده از مردم هستند چرا که در کیفیت و کمیت برگزاری انتخابات موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزار کنندگان انتخابات باید با پرهیز از هرگونه تعصبات قومی و قبیله‌ای و با رعایت اصل بی طرفی اعتماد عمومی را تقویت کنند تا شاهد انتخابات باشکوه و پرشور باشیم.

فرماندار فیروکوه تاکید کرد: اینکه از الان عوامل اجرایی و نظارتی نسبت به برتری نامزدی خاص سخن به میان آورند خردمندانه نیست و مردم باید با آسودگی خاطر برای سرنوشت خویش تصمیم گیری کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان فیروزکوه با ۳۴ هزار نفر جمعیت در شمال شرق تهران قرار دارد و نقطه اتصال استان های تهران، سمنان و مازندران است.