تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با هوشیاری عوامل انتظامی، یک کارگاه غیرمجاز تولید آب‌میوه غیربهداشتی در پاکدشت کشف و پلمب شد.

سرهنگ رضا علی بخشی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی دریافت اخبار گسترده‌ای مبنی بر پخش آب میوه غیربهداشتی و تقلبی در سطح شهرستان ، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های اجرایی انتظامی پاکدشت قرار گرفت.

وی افزود: طی بازرسی‌ها و نظارت‌های صورت گرفته از مناطق مختلف شهرستان، یک کارگاه تولید آب‌میوه‌های تقلبی توسط کلانتری ۱۳ شهرستان پاکدشت مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و پس از حصول اطمینان از فعالیت غیرقانونی صورت گرفته، کارآگاهان پلیس با هماهنگی مقام قضایی به این محل اعزام و نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند. 
 


این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از ورود به کارگاه و بررسی‌های تکمیلی، حدود ۳ هزار لیتر آب‌میوه تقلبی و ۵ هزار کیلوگرم میوه آماده بهره‌برداری در این کارگاه کشف و توقیف شد.

سرهنگ بخشی با بیان این‌که مالک این کارگاه تاکنون هیچ‌گونه مجوز بهداشتی تولید و عرضه مواد غذایی ارائه نداده افزود: در این کارگاه میوه‌هایی چون آلبالو، زرشک و زغال اخته به صورت غیر بهداشتی فراوری شده و به آب میوه‌هایی  فاقد مشخصات تاریخ تولید و انقضا و بدون نام تبدیل و توزیع می‌شد.

وی ارزش اقلام توقیف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی پاکدشت اظهار کرد: پرونده متهم پس از تکمیل به منظور سیرمراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

پاکدشت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.