تهران- ایرنا- طرح برگزاری «مسابقات مجازی فوتسال دانش‌آموزی» که پیشنهاد فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ایران است، در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مدارس آسیا تصویب شد.

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: ۲ ماه قبل، پیشنهاد برگزاری «مسابقات فوتسال مجازی» را به فدراسیون فوتبال مدارس آسیا ارسال کردیم.

حسین بابویی افزود: این پیشنهاد مورد تأیید رییس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا واقع شد و پیشنهاد فدراسیون ورزش دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به کمیته فنی فدراسیون ارجاع شد.

وی ادامه داد: کشور مالزی رییس کمیته فنی است و هفت کشور دیگر نیز عضو آن هستند که پیشنهاد ایران مبنی بر برگزاری مسابقات فوتسال مجازی و مهارت پایه، به مدت ۲ هفته موردبررسی قرار گرفت و تصویب شد.

بابویی با یادآوری به این‌که این موضوع روز گذشته در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مدارس آسیا با حضور اعضا مطرح شد و ما نیز مدل برگزاری مسابقات مجازی و فیلم‌ها را ارائه کردیم، افزود: تمام کشورهای عضو فدراسیون فوتبال مدارس آسیا با این پیشنهاد موافقت کردند.

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: بر این اساس مقرر شد فوتسال مجازی دانش‌آموزی در آسیا برگزار شود و این اتفاق برای اولین بار است که به‌صورت مجازی در قاره آسیا انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به همراه فدراسیون فوتبال مدارس آسیا درصدد است پیشنهاد برگزاری مسابقات مجازی فوتسال ورزش دانش‌آموزی را به فدراسیون جهانی ارسال کند.