ساری - ایرنا - هیات اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب مازندران نخستین نشست خود را عصر امروز چهارشنبه با تاکید بر ضرورت وحدت هر دو جریان اصولگرایی در معرفی نامزد واحد برای ریاست ‌جمهوری برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب مازندران در این نشست که در دفتر حزب موتلفه در ساری برگزار شد ، بر ضرورت پیروی دو گروه اصولگرا از سیره پیامبر اکرم (ص) در ایجاد وحدت میان انصار و مهاجرین تاکید کرد و گفت : عقد اخوت ، نخستین رفتار پیامبر اسلام (ص) بود و پیامبر بزرگ اسلام اخوت و برادری ایجاد کرد و به جنگ و خون ریزی پایان داد.

حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر افزود : زمانی می‌توانیم بگوییم امت پیامبر اسلام (ص) هستیم که اخوتی را  پیامبر ایاجاد کرد قدر بدانیم و وحدت را گرامی بداریم.

وی هدف تشکیل شورای وحدت نیروهای انقلاب را ایجاد وحدت میان اصولگرایان برشمرد و گفت : باید همت خود را برای وحدت به ‌پا کنیم و اجازه ندهیم کدورتی در بین ما به وجود آید. خداوند به وحدت ادیان آسمانی دعوت کرده و نیازی نیست ما انقلابیون ، اختلافی با یکدیگر داشته باشیم.

پوراکبر با اظهار این که اختلافات علت اصلی مشکلات جامعه بشری است ، افزود : امیدوارم انتخابات وحدت‌آمیز موفق و سربلند اجرا کنیم و رئیس‌جمهوری در راستای اجرای سنت پیامبر (ص) انتخاب شود.

مسئول هیات اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب مازندران هم در این نشست گفت : هیچ موضعی نسبت به دیگر برادران اصولگرا نداریم و در قالب اسامی مختلف، یک هدف را دنبال می‌کنیم و رقیب نیستیم.

علی صابری با بیان اینکه به دنبال ایجاد وحدت و رسیدن به فرد واحد هستیم ، افزود : وحدت در این راستا است تا فردی دارای ویژگی‌های نیروی انقلابی انتخاب شود و فردی مصلح انتخاب کنیم.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران یادآور شد : به دلیل شیوع کرونا و جلوگیری از تجمعات، نگاه ویژه به فضای مجازی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار دهیم و اخبار و مطالب شورای وحدت از این مسیر اطلاع‌رسانی شود.

صابری با اشاره به اینکه افراد از انعکاس موضع شخصی خودداری کنند ، گفت : مطرح کردن افراد بر اساس نظر شخصی، به وحدت منجر نمی‌شود و باید اجازه دهیم تشکیلات سیاسی به کاندیدای واحد برسد.

دبیر شورای وحدت مازندران نیروهای انقلاب مازندران هم گفت : هدف شورای وحدت، انسجام‌بخشی و حرکت نیروهای انقلابی است و اعتقاد داریم برای انتخابات شورا هم تلاش کنیم.

محمد کریمی با بیان اینکه اهمیت انتخابات شورای شهر کمتر از انتخابات ریاست ‌جمهوری نیست، افزود : انتخابات شورا و ریاست‌جمهوری پیش رو هر دو دارای اهمیت هستند و در هر دو جبهه فعالیت می‌کنیم.

دبیر حزب موتلفه مازندران با اظهار این که در همه جوامع ، احزاب پاسخگو هستند ، گفت : اگر احزاب و رسانه کنار هم باشند ، دو بال برای رسیدن به مقصد هستند و می‌توانیم با استفاده از احزاب، سیستم پاسخگو داشته باشیم.

وی افزود : تلاش همه گروه‌های اصولگرا این است که به کاندیدای واحد برسیم و در حال حاضر نیروهای انقلابی در حال معرفی خود برای ورود به انتخابات هستند و احزاب اصولگرا و انقلابی تلاش می‌کنند در مسیر وحدت به یک کاندیدا برسند.

شورای وحدت نیروهای انقلاب مازندران تنها گروهی است که از چند هفته پیش کار تشکیلاتی برای انتخابات پیش رو را با تشکیل هیات اجرایی شروع کرد و عصر امروز هم نخستین نشستش را با حضور خبرنگاران رسانه ها برگزار کرد.