شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۴۰۰ کاربردی و فعال‌تر شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در یازدهمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: ضرورت دارد کارگروه‌های تخصصی این شورا در سال آینده با اقدام کارشناسی و دقیق، طرح‌های عملیاتی را تصویب و در جامعه اجرایی کنند.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین مجموعه قرارگاه فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی باید مصوبات این شورا را دنبال کند.
نکونام تصریح کرد: پیشنهادات کاربردی و اجرایی کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری جمع‌بندی و در نشست‌های همین شورا مصوب شود.
وی در ادامه با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) یادآور شد: مبعث از بزرگ‌ترین اعیاد دینی و مبعوث شدن حضرت محمد (ص) به رسالت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هر استان ۱۷ کمیته مشخص شده است.
جعفر مردانی تاکید کرد: در همین راستا سازمان امور اجتماعی کشور ۱۳ تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی بسته است.
وی اظهار داشت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید سهم خود را از اعتبارات این تفاهم‌نامه‌ها در سطح ملی دریافت و از هرگونه موازی‌کاری پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست، مسوولان کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی گزارشی از روند فعالیت‌های خود در سال‌جاری را ارائه کردند.