ساری - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای بازی فردا مقابل نساجی با شرایطی ایده‌آل وارد زمین می‌شویم و امیدواریم علاوه بر ارائه یک بازی با کیفیت، بتوانیم نتیجه را هم کسب کنیم و تجربه بیشتری برای دیدار با نساجی در هفته بعد به دست بیاوریم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی که به دلیل حضور در تمرین تیم سایپا نتوانست در محل برگزاری نشست خبری پیش از دیدار نساجی و سایپا از سری مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شرکت کند با ارسال یک فایل صوتی به روابط عمومی باشگاه نساجی دیدگاه‌های خود درباره بازی فردا را بیان کرد.

وی با بیان این که جام حذفی جام شگفتی‌هاست، اظهار کرد: مسابقات جام حذفی همیشه غیرقابل پیش‌بینی بود و همین ویژگی نیز همواره این جام را جذاب کند. اما تیم ما در بازی فردا سعی با تمام توان در زمین حاضر خواهد شد تا نتیجه مد نظر را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: همه بازیکنان تیم سر حال و آماده هستند و سعی می‌کنیم با شرایط خوب وارد زمین شویم. امیدوارم اول بتوانیم یک بازی با کیفیت و خوب انجام دهیم. همیشه در تلاش بودیم که رو به پیشرفت باشیم و از نظر فنی روند رو به رشدی از خود نشان دهیم.

صادقی با اشاره به کسب تساوی در بازی اخیر مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: هفته قبل به نظرم توانستیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. در مالکیت خیلی خوب بودیم، اما نتوانستیم موقعیت زیادی بسازیم. سعی می‌کنیم در بازی مقابل نساجی در کنار ارائه یک فوتبال خوب، نتیجه خوب هم بگیریم.

وی تقابل با نساجی یک هفته پیش از دیدار با این تیم در لیگ برتر را فرصتی برای شناخت بیشتر از اندیشه‌های کادر فنی جدید نساجی دانست و اظهار کرد: خیلی خوب است که یک بازی پیش از دیدار با نساجی در لیگ برتر می‌توانیم در قائمشهر مقابل این تیم قرار بگیریم. این بازی به ما کمک می‌کند که تیم با شرایط زمین بیشتر آشنا شود و از تجارب این مسابقه برای دیدار هفته بعد با نساجی در لیگ برتر استفاده کنیم.

صادقی با اشاره به تغییر سرمربی و کادر فنی نساجی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان تیم نساجی را به طور کامل آنالیز کردیم. اما تیم نساجی تغییر سرمربی و کادر فنی داشت و برای بازی جدید با تفکرات مربی جدید وارد زمین می‌شود. سعی می‌کنیم از بازی حذفی فردا برای بازی هفته بعد مقابل نساجی که در لیگ برتر است تجربیات خوبی کسب کرده و برای آن بازی استفاده کنیم.

تیم‌های نساجی مازندران و سایپا ساعت ۱۵:۱۵ فردا –پنجشنبه ۲۱ اسفند- باید در استادیوم وطنی قائمشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند.

این دیدار را حسین زمانی سوت می‌زند و هادی طوسی، یوسف مغروری و محمدرضا مهرگان همراهان او در داوری هستند.