تهران- ایرنا- «علیرضا منصوریان» در نخستین تجربه مربیگری‌اش در تیم آلومینیوم اراک امروز(جمعه) تیم هوادار تهران را در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در ضربات پنالتی شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

به گزارش ایرنا، منصوریان که به تازگی هدایت تیم آلومینیوم را برعهده گرفته است امروز برای اولین بار هدایت بازیکنان تیم جدیدش را مقابل تیم هوادار تهران در ورزشگاه «امام خمینی (ره)» شهر اراک برعهده گرفت و پس از ۱۲۰ دقیقه جدال نفس گیر با خوش شانسی در ضربات پنالتی با نتیجه ۵  بر ۴ حریف جان سختش را شکست داد  و به مرحله بعدی این جام صعود کرد.

این دیدار درچارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد و شاگردان «رضا عنایتی» با  قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم اراک از گردونه این رقابت ها کنار رفتند.

نیمه نخست، علاقه مندان به این دو تیم بازی زیبای را مشاهده نکردند در این نیمه بازیکنان به جای ارائه بازی تاکتیکی و زیبا، بازی فیزیکی  و پربرخوردی را به نمایش گذاشتند.

همانند نیمه نخست، در نیمه دوم نیز این تیم میهمان بود که شروع مناسب تری نسبت به میزبان داشت. عنایتی سرمربی هوادار در ابتدای این نیمه «مجتبی محبوب مجاز» را به ترکیب تیمش اضافه کرد و با این تغییر تقریبا به خواسته هایش رسید. سرعت دادن به بازی در دستور کار آنان بود و با این تاکتیک بارها و بارها در محوطه جریمه میزبان صاحب موقعیت هایی شدند اما تلاش آنان گلی را برای تیم شان به همراه نداشت.

سرمربی هوادار برای حفظ و همچنین افزایش فشار بر میزبان تغییرات دیگری را نیز در ترکیب تیمش ایجاد کرد و «صادق رضای نیا» و «سعید کریمی» را به عنوان بازیکن جانشین به زمین فرستاد.

این مساله باعث شد تا بازیکنان آلومینیوم در این دقایق بیشتر از گذشته به روی بازیکنان میهمان خطا کنند و مانع از ایجاد فرصت بر روی دروازه خودی شوند.

اشتباهات تاثیر گذار «حسن پورحمیدی» سنگربان آلومینیوم در نیمه دوم بیشتر از نیمه اول بود و کادر فنی و بازیکنان از این شیوه بازی به شدت نگران شده بودند.

در دقیقه ۷۶ بهترین فرصت تیم هوادار تهران از دست رفت و آنان درحالیکه توپ از دستان پورحمیدی خارج شده بود نتوانستند دروازه او را باز کنند.

در دقیقه ۷۸ «امید سینک» تنها موقعیت مناسب گلزنی آلومینیوم اراک دراین نیمه را از دست داد.

در دقایق باق مانده همین روند ادامه داشت و بازیکنان هوادار سوار بر بازی بودند و در نقطه مقابل بازیکنان تیم میزبان تنها چشم به ضد حملات داشتند اما هیچ کدام به گل نرسیده تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

نیمه اول وقت های اضافه اتفاق خاصی نیفتاد و وقت دوم اضافه آغاز شد در ابتدای این نیمه تیم هوادار می توانست به گل برسد اما اینگونه نشد و در ادامه نیز همچنین بود تا با ضربات پنالتی تیم پیروز میدان مشخص شود.

پورحمیدی به رغم عملکرد نه چندان مطمئنش درجریان بازی در ضربات پنالتی عملکرد مناسب تری نسبت به همتای خود در تیم هوادار داشت و با گرفتن پنالتی نخست حریف پیروزی تیمش را رقم زد.

«امیر ایار» قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به «شاهین توکلی» کارت زرد نشان داد و این بازیکن را جریمه کرد.

ایار درحالیکه بازی اواخر وقت های اضافه نیمه دوم در جریان بود به عنایتی سرمربی هوادار به دلیل اعتراض به تصمیم داوری در این دقایق کارت زرد نشان داد و او را نیز جریمه کرد.

ترکیب تیم آلومینیوم اراک:

حسن پور حمیدی، رامتین سلیمان زاده، سید مهدی حسینی، مصطفی احمدی، حامد پاکدل، امید سینک، شاهین توکلی، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، امیرمحمد هوشمند و میثم آقایی.

ترکیب تیم هوادار تهران:

امیرحسین پورمحمد، آرام عباسی، صایب محبی، محمد چهارمحالی، حسین صادقی، مهدی عبدی، وحید امانی، جواد غلامی روشن، مسلم حق شناس، محمد جواد محمدی و علی هزامی.

تیم دسته اولی هوادار در مرحله قبل جام حذفی با قرعه استراحت مواجه و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها شده بود.