نوشهر - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نوشهر گفت: بارش سنگین برف راه ارتباطی دستکم ۴۲ روستا بخش کجور شهرستان را با مرکز این بخش قطع کرده است.

سعدی قادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف که از ظهر جمعه در این بخش ییلاقی و کوهستانی آغاز شد ، همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با آغاز بارش برف نیروهای راهداری به همراه ۲ گریدر، یک دستگاه لودر و ۲ دستگاه کامیون نمک پاش و یک تراکتور مجهز به تیغه برف روب تلاش فراوانی را برای باز نگهداشتن راه های اصلی بخش کجور انجام دادند.

وی ارتفاع برف دربخش کجور را بیش از ۵۰ سانتیمتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری در برف روبی و نمک پاشی تمامی راه های اصلی این بخش باز است و تاکنون بیش از ۸۰ تن در این مسیر نمک پاشی صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نوشهر افزود: در حال حاضر نیروهای راهداری در حال باز کردن مسیر شهر کجور به روستای کدیر می باشند و بعد از ظهر امروز نیز کار بازگشایی مسیرهای روستایی اجرا خواهد شد.

بخش تاریخی و کوهستانی کجور نوشهر با دست کم ۱۲ هزار نفر جمعیت ثابت و ۲۵ هزار نفر جمعیت متغیر ، ۶۴ روستا و ۲شهر در فاصله حدود ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی نوشهر واقع است.