تهران- ایرنا- «ادن هازارد» در آستانه دیدار دیدار برگشت رئال مادرید برابر آتالانتا در یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، غایب بزرگ و البته عجیب آخرین تمرین کهکشانی‌ها بود.

به گزارش ایرنا، در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین که حضور خبرنگاران و رسانه‌ها مجاز بود، مرد بلژیکی در نشست مطبوعاتی حاضر نشد و در نتیجه شاید در دیدار برابر آتالانتا هم غایب باشد.

در صورت صحت، این خبر برای اردوی سفیدپوشان ناخوشایند خواهد و برای شخص هازارد بدتر زیرا او به تازگی از کمند مصدومیت رها شده و در دیدار شنبه برابر الچه نیز در ۱۵ دقیقه پایانی به میدان رفت.

هازارد در برنامه‌های زین الدین زیدان برای حضور در ترکیب اصلی دیدار برابر آتالانتا نبود اما مرد ۳۰ ساله در صورت لزوم گزینه خوبی برای تعویض و تغییر نتیجه بازی محسوب می‌شد. با این حال، به نظر می‌رسد اتفاق جدید، به قیمت از دست رفتن بازی برای هازارد تمام شود.

شرایط هارازد در رئال از نگران کننده فراتر است؛ او تنها در این فصل ۲۱ بازی را از دست داده و مصدومیت تنها اجازه حضور در ۱۴ بازی را به وی داده است.

باشگاه مادریدی در گزارشی اعلام کرد که ستاره بلژیکی و بداقبال این تیم از ناحیه ماهیچه ران پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده است.

ستاره سابق باشگاه چلسی در مجموع ۶۴۶ دقیقه برای رئال بازی کرده و تنها سه گل به ثمر رسانده که یکی دو مورد آن در لالیگا و یک مورد آن در لیگ قهرمانان بوده است.

سرخیو راموس نیز در دیدار برابر الچه بازگشت و در دیدار برابر آتالانتا مشکلی برای بستن بازوبند کاپیتانی ندارد.