تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای مسابقات جهانی قزاقستان گفت: در سال جدید به دنبال کسب سکوی قهرمانی و مدال طلا هستم و ۱۴۰۰، سال پشتکار و تلاش آلیش‌کاران خواهد بود.

هانیه عاشوری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال ۹۹ در کل با وجود بحران کرونا، سال خوبی بود. هر چند وضعیت سختی داشتیم اما فدراسیون کشتی زحمت زیادی کشید. فاطمه درخشانی نایب رییس فدراسیون و مونا میرزایی سرپرست تیم ملی در این مدت خیلی برای برگزاری اردوها و مسابقات قهرمانی کشور زحمت کشیدند.

وی افزود: سطح مسابقات قهرمانی کشور نیز نسبت به سال ۹۸ خیلی بالا بود. زیرا استقبال زیادی از آن شد و حتی شاهد حضور برخی دو و میدانی کاران در مسابقات آلیش بودیم که خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: در کل مسابقات  قهرمانی کشور با وجود آنکه خیلی از کشتی گیران تمرین نداشتند در سطح خوبی برگزار شد و با وجود آنکه کشتی گیران روحیه خوبی نداشتند اما فکر نمی‌کردم اینگونه استقبال از این مسابقات شود و آنان اثبات کردند که نهایت تلاش خود را در این سال کرده‌اند.

قهرمان کشتی آلیش جهان تلخ‌ترین رویداد سال ۹۹ را بحران کرونا عنوان کرد و ادامه داد: یکی دیگر از بدترین اتفاقات این سال نبود مسابقات برون مرزی بود. بهترین اتفاق سال گذشته هم کسب طلای مسابقات قهرمانی کشور بود.

وی یادآور شد: در سال جدید به دنبال کسب سکوی قهرمانی و مدال طلا هستم. بنظرم سال ۱۴۰۰، سال پشتکار و تلاش آلیش‌کاران خواهد بود.

عاشوری در پاسخ به این پرسش که وضعیت دریافت حقوق و دستمزد به کجا رسید، گفت: سرپرست تیم ملی عنوان کرد که در این زمینه با مهین فرهادی زاد صحبت کرده است و پیگیر آن هستند. امیدوارم این اتفاق بیفتد زیرا هزینه های رفت و آمد و خیلی از مسایل دیگر زیاد است.