اصفهان- ایرنا- با مصدوم شدن سه نفر دیگر بر اثر انفجار ترقه در آیین چهارشنبه پایان سال در اصفهان و خمینی‌شهر، شمار آسیب‌دیدگان این مراسم در سطح استان به چهار نفر رسید.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه امروز یک زن ۴۶ ساله در خیابان جی اصفهان بر اثر انفجار ترقه مصدوم شد اما سوختگی خاصی نداشت.
عباس عابدی، شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مصدوم برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شد.
وی اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۱۲ دقیقه امروز نیز ۲ مرد ۱۸ ساله در خمینی‌شهر بدلیل انفجار ترقه دچار سوختگی‌های متعدد و آسیب دست و پا و سر و گردن شده و پس از ثبات آسیب‌های وارده توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان ۹ دی منظریه این شهر منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه امروز نیز یک نوجوان ۱۶ ساله در یکی از پارک‌های فولادشهر بدلیل انفجار ترقه دچار سوختگی چهار درصدی و سطحی ران (فمور) راست شد.

تمام پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای و مراکز درمانی بویژه مرکز درمانی امام موسی الکاظم(ع) برای موارد سوختگی و مرکز تخصصی فیض اصفهان برای آسیب‌های چشمی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی ناشی از  برگزاری مراسم چهارشنبه پایانی سال، به مصدومان خدمات رسانی کنند.
سال گذشته هیچ حادثه ای در شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های استان از مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان امدادخواهی نشد و تنها ۲ نوجوان در فولادشهر دچار سوختگی دست شده بودند.
اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان دارای ۷۷ پایگاه شهری، ۷۵ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی،۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۹ اتاق فرمان است.
سال جاری ۶ پایگاه اورژانس جدید در استان راه‌اندازی شد تا تعداد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در استان اصفهان از ۱۴۷ پایگاه به ۱۵۳ پایگاه برسد.