کرمان - ایرنا - رئیس اورژانس کرمان گفت: بر اساس گزارش های واصله مراسم چهارشنبه سوری در این استان کرمانپنج مصدوم بر جا گذاشت .

به گزارش ایرنا،  سید محمد صابری در خصوص مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به رسانه ها اظهار داشت : یک مصدوم دچار سوختگی سطحی در انگشتان دست شده که پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است.

وی افزود: یک مصدوم دچار سوختگی درجه سه (هشت درصد) در ناحیه دست و پا شده که پس از اقدامات اولیه در مرکز درمانی ریگان، جهت تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان پاستور بم منتقل گردیده است.

این مسئول تصریح کرد: یک مصدوم دچار سوختگی درجه سه (۱۷ درصد) در ناحیه  هر ۲ دست، پا و صورت شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان ولیعصر(عج) شهربابک جهت تکمیل مراقبت های درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل شده است.

رئیس اورژانس کرمان تاکد کرد: یک مصدوم با سوختگی جزیی درجه ۲ که دچار آسیب از ناحیه سر و گردن شده که پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده  و  همچنین مصدوم دیگری که دچارسوختگی سطحی درجه سه از ناحیه پاشنه پا شده بود پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شد.