همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اعمال ممنوعیت تردد در مسیرهای منتهی به آرامستان شهر از ساعت ۹ تا ۱۹ روز پنجشنبه(۲۸ اسفند) خبر داد.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۹ صبح فردا(پنجشنبه) در بلوار آیت الله موسوی ممنوع است و مبادی ورودی به این مسیر با استفاده از موانع در مدت زمان مشخص شده(ساعت ۹ تا ۱۹) برای اعلام ممنوعیت های ترافیکی، مسدود خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسیرهای ورود به آرامستان شهر همدان در روزهای پایان سال مسدود است، اظهار داشت: برهمین اساس ورودی و خروجی بلوار بهشت از سمت میدان امام حسن (ع) نیز در مدت زمان مشخص شده برای اعمال ممنوعیت های تردد، مسدود خواهد شد.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان همچنین تاکید کرد: توقف وسایل نقلیه در طول مسیر بلوار بهشت و آیت الله موسوی در زمان اعمال محدودیت(ساعت ۹ تا ۱۹ روز پنجشنبه) ممنوع است و پلیس خودروهای متخلف را اعمال قانون خواهد کرد.

سرهنگ جمالی گفت: درهمین ارتباط تمامی تقاطع ها و دوربرگردان ها در بلوارهای منتهی به آرامستان شهر همدان نیز با قرار دادن موانع فیزیکی(نیوجرسی) مسدود شده و اجازه تردد به خودروها در مدت زمان یاد شده داده نمی شود.

وی بیان کرد: با توه به ازدحام حضور مردم در میدان مرکزی شهر، اباطاهر، عین القاضات، میدان امازاده عبدالله از شهروندان درخواست می شود زمان حضور خود را بازار را مدیریت کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در ادامه تصریح کرد: طرح اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد همچنان در شهر همدان اجرا می‌شود و تخلف رانندگان از طریق دوربین های هوشمند نظارتی و همچنین عوامل پلیس راهور ثبت و ضبط شده و اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش ایرنا، رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از ممنوعیت ورود به آرامستان‌ این شهر در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد و اظهار داشت: مسیرهای ورودی به این آرامستان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بسته شده است و انتظار داریم مردم در این روزها از حضور در «باغ بهشت» پرهیز کنند.

به گفته «علی قبادی»، با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و ضرورت پیشگیری از هرگونه تجمع، تمام مسیرهای ورودی و خروجی آرامستان شهر همدان مسدود شده است.