کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه میزبانی مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی به اقتصاد استان کمک می‌کند، گفت: تلاش می‌کنیم در سال آتی نیز رویه دو سه سال اخیر را دنبال و میزبان مسابقات مهمی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «صابر رحیمی» روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: بیشترین میزبانی های کرمانشاه از مسابقات ورزشی طی سال های اخیر در رشته کشتی بوده است.

وی افزود: میزبانی جام جهانی کشتی و چند دوره مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی اقدامات کم نظیری بود که در ورزش استان اتفاق افتاد.

رحیمی تصریح کرد: میزبانی چنین رویدادهای مهمی آن هم در رشته پرطرفدار کشتی به ورزش و حتی اقتصاد استان کمک های زیادی کرد و نام کرمانشاه را در دنیا مطرح ساخت.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: به عنوان نمونه در زمان میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ که بهمن ماه ۹۵ برگزار شد ظرفیت همه هتل های کرمانشاه پر شد و بسیاری از مشاغل رونق گرفت.

وی ادامه داد: دعوت از کشتی گیران شاخص کرمانشاهی به اردوی تیم ملی و حضور آنها در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا دیگر اتفاق خوبی بود که میزبانی رویدادهای جهانی و بین المللی کشتی برای استان به همراه داشت.

رحیمی در پایان و با بیان اینکه خوشبختانه کشتی کرمانشاه در سال های اخیر روند رو به رشدی داشته است، گفت: امیدوارم با درایت بیشتر آقای محبی رییس دوباره هیات، این روند همچنان تداوم یافته و برخی نقاط ضعف موجود نیز اصلاح شود.

در مجمع انتخاباتی هیات کشتی کرمانشاه که با حضور دبیر فدراسیون برگزار شد، «محمد حسین محبی» با کسب ۱۳ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهارسال دیگر به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.