مشهد- ایرنا- مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این بنیاد امسال چهار هزار میلیارد ریال برای خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی هزینه کرد و سال آینده هم دستکم همین مقدار هزینه خواهد شد.

سعید سلیمانی روز پنجشنبه در پنجمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی مومنانه استان خراسان رضوی و توزیع ۶۰ هزار بسته کمک معیشتی در مشهد افزود: این بنیاد امسال بیش از ۱۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در شهر مشهد و بیش از ۵۰۰ سری جهیزیه در استان خراسان رضوی توزیع کرده است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و بحران‌های اقتصادی آنچه به شدت مورد نیاز است جریان‌های مردمی کمک مومنانه و مواسات است که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و به میدان آمدن گروه‌های مردمی و جهادی شکل گرفته است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: امروز نیز از مجموع ۶۰ هزار بسته کمک معیشتی، ۲۵ هزار بسته توسط بنیاد احسان و مابقی توسط سپاه پاسداران تهیه شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی هم گفت: ایجاد وحدت و انسجام، در اصل اقدام و کمک‌های مؤمنانه نهفته است.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری افزود: کمک‌های مؤمنانه در استان به صورت جاری و مرتب روزانه و ماهانه با استفاده از ظرفیت کمک‌های مردمی و خیران به وسیله پایگاه‌های بسیج در حال انجام است. علاوه بر سبدهای کمک معیشتی که امروز توزیع می‌شود طی روزهای آتی نیز ۷۰۰  سری جهیزیه توزیع خواهد شد.

پنجمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی مومنانه خراسان رضوی در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) منطقه طبرسی شمالی مشهد برگزار شد.