تهران- ایرنا- همزمان با نخستین روز از سال ۱۴۰۰، رئیس دانشگاه شهید بهشتی و رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران با حضور در شهرستان‌های جنوب‌شرق استان، با کادر درمان این چهار شهرستان دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا زالی با حضور در شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت ضمن دیدار با کادر درمان، در جریان روند خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار گرفت.

زالی در این دیدار بزرگترین مشکل جنوب‌شرق استان تهران را نبود بیمارستان در شهرستان پیشوا اعلام کرد و افزود: شهرستان پیشوا فاقد بیمارستان است و این امر خدمت رسانی به مردم را با مشکل مواجه می‌کند.

وی افزود: پروژه‌های متعدد درمانی و بهداشتی در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک وجود دارد که تلاش می‌شود با همکاری تمامی مسوولان زمینه بهره‌برداری از ای طرح‌ها در ابتدای امسال فراهم شود.

وی گفت: بیمارستان نیمه تمام شهرستان پیشوا با مشکلات حقوقی مواجه شده که تلاش می‌شود با اختیارات استانداری تهران این مشکلات هر چه سریعتر مرتفع و با واگذاری این مکان به دانشگاه شهید بهشتی، زمینه تکمیل آن فراهم شود.

شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران شامل ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

بیمارستان شهید ستاری قرچک، بیمارستان دولتی شهید مفتح و تأمین اجتماعی شهدای ۱۵ خرداد و دو بیمارستان زعیم و شهدای پاکدشت در شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران مستقر می‌باشند.