مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی اشنویه گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان افرادی که اقدام به جعل و فروش برگه های تردد می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ طالب قلی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرستان اشنویه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد افزود: در این شرایط عبور و مرور برون شهری خودروهای بومی و غیربومی نیازمند برگه تردد است.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی تعدادی افراد سودجو از محدودیت‌های کرونایی ایجاد شده سواستفاده کرده و اقدام به جعل و فروش برگه های تردد در این شهرستان می کردند. کرده بودند که با هوشیاری ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اشنویه افزود: ماموران پلیس این شهرستان در حین کنترل خودروهای در حال خروج متوجه جعلی بودن برگه تردد تعدادی از رانندگان شدند که بلافاصله موضوع در دست کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ قلی زاده ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی محل تکثیر و انتشار و فروش این برگه‌های جعلی شناسایی و مکان مورد نظر پلمب شد.

وی گفت: در محل مذکور تعدادی برگه‌های جعلی کشف و در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند که در بازجویی‌ها به جعل کردن برگه تردد با مهر و امضای فرمانداری اشنویه اعتراف کردند.

شهرستان اشنویه  با ۷۴ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.