تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام دانیال سالاری طلبه جهادگر را تسلیت گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر قالیباف با صدور پیامی نوشت: خبر درگذشت شهادت‌گونۀ جهادگر مخلص و طلبۀ جهادی حجت الاسلام و المسلمین آقای دانیال سالاری موجب تأسف و تأثر فراوان شد. 

در این پیام آمده است: آن مرحوم که عمر خود را وقف فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم جنوب کرمان به خصوص در شهر محروم قلعه گنج کرده بود، پاداش یک عمر مجاهدت‌های مستمر و مخلصانۀ خود را با عروجی شهادت‌گونه در حین فعالیت جهادی گرفت و با حسن عاقبت دعوت حق را لبیک گفت.

رییس مجلس شورای اسلامی نوشت: اینجانب این ضایعۀ مؤلمه را به عموم فعالان مومن گروه‌های جهادی سراسر کشور، خانوادۀ گرامی آن مرحوم و همۀ دوستان و آشنایان ایشان به خصوص جهادگران فعال در مناطق محروم جنوب کرمان و قلعه گنج تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن عزیز درگذشته رحمت و مغفرت واسعه مسئلت می‌کنم.

همچنین مجید بذرافکن معاون فرهنگی و اجتماعی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی نوشت: حضور عالمان دینی در صف مقابله با فقر و استضعاف تا بخشیدن جان گرانبهایشان در راه خدا، یکی دیگر از افتخارات جمهوری اسلامی است.امید اینکه با برنامه‌ریزی و تدارک دقیق‌تر و قوی‌تر عزیزان مسئول؛ شاهد حل ریشه‌ای این گونه مصائب باشیم.
سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در پیامی نوشت: تردیدی نیست نقش آفرینی‌های ارزنده و جهادی این طلبه جوان در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب و خدمت به محرومین و ولی نعمتان انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد. بی شک هزاران جهادگر در گروه های جهادی ادامه دهنده راه این شهید عزیز خواهند بود. 
سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تصریح کرد: عروج ملکوتی این مجاهد فداکار را به همه عزیزان جهادی بویژه  بسیجیان آن منطقه و خاندان محترم ایشان تسلیت عرض میکنم و برای آن عزیز که اینک میهمان مولای محروم نوازان امیرالمومنین علی (ع) گردیده مغفرت و علو درجات را از خدای متعال خواهانم.

حجت الاسلام سالاری از جهادگران قلعه گنجی که در روستای محروم راسک کرمان در حال خدمت رسانی بود، روز شنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور به لقاء الله پیوست.

روستای راسک در فاصله‌۳۰ کیلومتری از شهر رمشک و ۱۸۰کیلومتری از شهرستان قلعه گنج قرار دارد.