تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

ایرنا - تهران - ستاره مصری باشگاه لیورپول در آستانه دیدار حساس این تیم برابر رئال مادرید گفت: هر چه بود تمام شده و ما الان یک بازی متفاوت با رئال داریم. آنها تغییرات مهمی داشتند و آن تیم سابق نیستند و لیورپول نیز با تفکر پیروزی به زمین می‌رود.

به گزارش ایرنا به نقل از مارکا،   «محمد صلاح» پیش از دیدار حساس مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بازیکنان دو تیم برای پیروزی در این بازی تلاش می‌کنند، رئال مادرید بازیکن بزرگی چون رونالدو را از دست داده و ما نیز به دنبال برتری برابر این تیم در یک چهارم نهایی اروپا هستیم.

وی ادامه داد: لیورپول در جمع ۸ تیم برتر این مسابقات قرار دارد و فرقی ندارد به مصاف چه تیمی برویم. اینجا بهترین تیم‌ها حضور دارند و قرعه چندان اهمیتی نداشت.

ستاره لیورپول با اشاره به سابقه ۲ تیم گفت: نسبت به بازی گذشته ما در فینال ۲۰۱۸، خیلی چیزها فرق کرده است. رونالدو از رئال رفته و هم سابقه و لیورپول نیز تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس را داریم. این یک رقابت مهم است و هر دو تیم با قدرت به زمین می‌روند.

صلاح به زیدان و کلوپ هم اشاره کرد و افزود: زیدان مربی خوب و موفقی است و می‌خواهد با این تیم افتخارات خود را تکرار کند. کلوپ هم به عنوان یک مربی حرفه‌ای،  رابطه معمولی بین ما حاکم است.

گفتنی است احتمال جدایی صلاح از لیورپول به گوش می‌رسد و ۲ تیم اسپانیایی بارسلون و رئال مادرید و همچنین پاری سن ژرمن از جمله مقصدهای احتمالی ستاره مصری به شمار می‌روند.  

تیم‌های رئال‌مادرید اسپانیا و لیورپول انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ﺳﻪشنبه ۱۷ فروردین و از ساعت  ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) به مصاف هم می‌روند.