تهران- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: اموال مسروقه شبکه چهار نفره سارقان منازل و محتویات خودرو به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در پردیس کشف شد.

«سرهنگ بهزاد» عبدیان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سارقان منزل و محتویات خودرو در بازجویی انجام شده به ۱۲ فقره سرقت « ۲ مورد سرقت منزل و ۱۰ مورد محتویات خودرو» در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان، ماموران پلیس این فرماندهی، کشف اموال مسروقه را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مامورین با پیگیری های انجام شده، متهمین را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد منزل متهمان شدند و ۴ نفر سارق که ۲ نفر از آنها  افراد سابقه دار بودند را دستگیر کردند.

عبدیان ادامه داد:  پرونده های مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و متهمین این پرونده روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان با برهم زنندگان نظم و امنیت تعارف ندارد و با آنها در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که هرگونه خبری در راستای موارد امنیتی و انتظامی را از طریق مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ ویا مراجعه به پلیس آگاهی و امنیت اطلاع رسانی کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.