مشهد- ایرنا- اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در سفر به مشهد دیشب با استاندار خراسان رضوی دیدار کردند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دیدار نقطه نظرات اعضای این کمیسیون و استاندار خراسان رضوی در خصوص آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی این استان مطرح شد. 

حسین امامی‌راد افزود: مصوبات کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوصی افزایش حقوق استادان و معلمان و همچنین اعتباراتی که برای صندوق نوآوری تخصیص یافته بود در این نشست به اطلاع استاندار خراسان رضوی رسید.

وی ادامه داد: برخی موارد مغفول مانده در موضوع آموزش عالی نیز تبیین شد تا از ظرفیت خراسان رضوی در این موضوعات استفاده شود. 

نماینده مردم شهرستانهای چناران، بینالود و گلبهار همچنین به شعار سال اشاره و بیان کرد: تولید تنها محدود به کالا و صنایع نیست بلکه دو مجموعه آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی تولید علم دارند و می‌توانند در خصوص مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها موثر باشند. 

وی گفت: بر این اساس پشتیبانی‌هایی که کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی می‌تواند در خصوص تولید داشته باشد به استاندار خراسان رضوی به عنوان بالاترین نماینده دولت در این استان ارائه شد. 

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از روز پنجشنبه گذشته در سفری به مشهد با نوآوری‌های دانشگاه فردوسی مشهدو آموزش و پرورش خراسان رضوی آشنا شده و بازدیدها و نشستهایی در خصوص توانمندیهای این استان داشته‌اند. 

همچنین اعضای این کمیسیون امروز ۲۱ فروردین در آخرین روز سفر خود به مشهد از پارک علم و فناوری خراسان در حومه این شهر بازدید خواهند کرد.