مشهد- ایرنا- با پایان یافتن مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) در مشهد نتایج نهایی رشته های باقیمانده اعلام شد.

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) با شرکت بیش از ۲۲۰ ورزشکار طی ۲ روز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار و نتایج نهایی به این شرح اعلام شد:

دو ۴۰۰ متر

در دو ٤٠٠ متر با مانع به ترتیب مهدی پیرجهان از آذربایجان شرقی با رکورد ۵۰.۱۱ ثانیه، رضا مالک‌پور از قم با رکورد ۵۲.۴۸ ثانیه و علی عباس‌پور از خراسان رضوی با رکورد ۵۲.۷۲ ثانیه اول تا سوم شدند.

دو ۲۰۰ متر

در دو ۲۰۰ متر نیز طاها حسین یاسین از عراق با رکورد ۲۰.۹۸ ثانیه اول شد،  محمدحسین ابراقی از کرمان با رکورد ٢١.١٧ ثانیه دوم شد و مقام سوم نیز به سجاد هاشمی از آذربایجان شرقی با رکورد ٢١.٣١ ثانیه تعلق گرفت.

پرش با نیزه
در رشته پرش با نیزه نیز امیر عبدالوحید از عراق با پنج متر، حسین فلاح از تهران با ۴.۷۰ متر و محمد مهدی معتمدنیا از البرز با ۴.۵۰ متر به ترتیب اول تا سوم شدند. 

دو ۸۰۰ متر
همچنین در دو ۸۰۰ متر نیز به ترتیب پژمان یارولی از کرمانشاه با رکورد ١.٤٧.٨٩ دقیقه، امید امیریان از سیستان و بلوچستان با رکورد ١.٤٨.٥٩ دقیقه و امیر زمان‌پور از همدان با رکورد ۱.۵۱.۵۲ دقیقه به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

ماده دهگانه
عبدالسجاد السوبیهوی از عراق با ۷۲۷۱ امتیاز، رضا کفایتی از تهران با ۵۹۷۰ امتیاز و سید محمد موسوی‌نژاد از بوشهر با ۵۴۰۲ امتیاز به ترتیب به عنوان نفرات برتر ماده دهگانه معرفی شدند.

دو سه هزار متر
در دو ۳۰۰۰ متر نیز مقام اول نصیب همایون همتی از کرمانشاه با رکورد ۸.۵۵.۴۵ دقیقه شد و محمد مهال از عراق با رکورد ۸.۵۶.۷۲ دقیقه و امیر آذریان از کهگیلویه و بویر احمد با ۹.۸.۸۷ دقیقه دوم و سوم شدند.

پرتاب نیزه
ندیم ارشد از پاکستان با رکورد ٨٦.٣٨ متر،  یونس صالح از عراق با رکورد ٧٦.٨٢ متر و کرار ال یاسری از عراق با رکورد ٧٢.٢٧ متر به عنوان نفرات برتر پرتاب نیزه معرفی شدند.

دو ۱۰ هزار متر

در ماده  دو ۱۰ هزار متر نیز نور سلطان از قرقیزستان با رکورد ٣٢.١٢.٠١ دقیقه، پژمان کورزهی از همدان با رکورد ٣٢.٢٥.٩٧ دقیقه و شاهین یزدان از همدان با رکورد ٣٢.٣٠.٢٢ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.
دو ۴ در ۴۰۰ متر امدادی 
در ماده  دو ۴ در ٤٠٠ متر امدادی نیز تیم چهار نفر از عراق با رکورد ٣.١٠.٩٨ دقیقه، تیم چهار نفر از آذزبایجان شرقی با رکورد ٣.١٢.١١ دقیقه و تیم چهار نفر از کرمانشاه با رکورد٣.٢٢.١٧ دقیقه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

پرش طول
در پرش طول نیز حسن میهن‌دوست از بوشهر با رکورد ۷.۶۵ متر مقام اول، محمدرضا فیروزچی از افغانستان با رکورد ٧.٥٣ متر مقام دوم و میثم عبدالله‌پور با رکورد ۷.۳۲ متر مقام سوم را کسب کردند.